CRM klanten / leden beheer
Dit is het beheren van de klanten van bv je webwinkel, maar het kan ook gaan om de leden van jouw vereniging of netwerk. Dit wordt ook wel CRM (customer relationship management) genoemd.
Zowel je klanten als bv de leden van een netwerk/vereniging kunnen een eigen login krijgen in je website.
Achter de login kunnen allerlei functie gemaakt worden en kan allerlei informatie en beheer mogelijkheden voor de leden/klanten beschikbaar zijn.
CRM klanten
CRM klant-beheer is wenselijk wanneer je bv gebruik maakt van een webwinkel. Dan wil je je klanten kunnen facturen, klant gegevens aanpassen en contact met hen kunnen opnemen. Facturen inzien en verzenden. Desgewenst kunnen de klanten inloggen in je webwinkel om bestellingen te plaatsen en bv van kortingen te profiteren.
CRM netwerk of vereniging
Je wilt als netwerk, stichting of vereniging goed informatie geven aan je doelgroep. Naast concrete praktische info, is he tdoorgaans heel waardevol ook je leden een vermelding te laten plaatsen van hun profiel en activiteiten.
Alle leden kunnen desgewenst een eigen login krijgen om hun gegevens te beheren en bewerken.
Een koppeling met abonnementen, diensten en facturatie hiervan door jou als netwerk/vereniging is mogelijk, inclusief bv betalingen via iDEAL.